Orędzia u Anny od Jezusa


Jeśli nie wiesz kogo słuchać, kogo czytać w internecie, a widzisz jakie się dzieje zamieszanie w tym świecie.. i zapytasz „kogo w końcu mam słuchać” jest wielu prawdziwych Bożych oredzi, ale trudno na nie trafić, w zamian za to trafiamy często na błędne zakłamane nauki sprzeczne z Bożym Słowem i będzie ich coraz więcej..
dlatego zapisujcie, lub drukujcie sobie te słowa które pochodzą od Samego Pana Jezusa przez Jego kochana sluzebniczke Anne

https://anna-od-jezusa.pl.tl/Kwiecie%26%23324%3B-%233.htm

Są to słowa bardzo pokrzepiające dla mnie, wiec zachęcam również innych do czytania:

 17.04.2020r.
Godzina 15:34

Jezus: Dzieci moje umiłowane.
Dziękuję za wasze modlitwy i miłość, którą Mi okazujecie. Jesteście Moją radością i ukojeniem Serca Mojego. Czas trudu i zmagania jest waszym udziałem i wiedzcie, że waszym udziałem będzie Moja Chwała.
Teraz Rząd Polski obraduje nad wieloma zmianami i zmiany te nie są dobre dla Polski. Celem tych zmian jest wyniszczenie narodu Polskiego, całkowite podporządkowanie władzy światowej, a także zmuszenie do masowych szczepień dla wyniszczenia narodu. Tu nie chodzi tylko o kontrolę i także chodzi o wyeliminowanie niewygodnych osób.
Teraz drogie dzieci widzicie do czego zmierza Rząd tego kraju i komu jest podporządkowany. Wprowadzenie powszechnego noszenia maseczek ma na celu uniemożliwienie przystąpienia do Komunii Świętej, a liczba osób które będą mogły wejść do Kościoła zwiększy się w niewielkim stopniu.
Tak Premierze Morawiecki klątwa rzucona na Ciebie przez Cypriana Polaka nadal ma moc działania i wiedz, że już wkrótce odczujesz jej skutki działania.
Tak drogie dzieci trud wasz wielki jednak nie poddawajcie się ani w modlitwie, ani w postach i ofiarach. Ja jestem Sędzią Sprawiedliwym i waszym Królem i Panem. Dziś jeszcze jest czas Miłosierdzia, choć krótki pozostał i w tym czasie działam szczególnie Moją łaską. Wiedzcie, że im bardziej siły zła wzmagają swe działanie tym bardziej działa Moja łaska i osłaniam swe dzieci wybrane.
Tak nie obawiajcie się pandemii, wirusów, szczepień, chipowania, szkodliwego promieniowania i tych co służą szatanowi.
Ja Jetem Królem tego świata i wszelkie zło jest Mi podporządkowane. Wszystko co się stanie być musi, gdyż wszystko zostało już zapisane.
Czyż teraz nie jest czas wypełniania się Apokalipsy? Czytajcie moje dzieci Księgę Apokalipsy. Bo w tej księdze są prawdy ukryte i dusza co ma Światło Moje zrozumie sprawy ukryte, i wszystko co tam jest zapisane jawne się dla niej stanie.
Tak drogie dzieci oddane Mojemu Sercu i Sercu Maryi wszystkie wasze sprawy i troski są w Moim Sercu i Sercu Maryi. Tak jak dbam o całe stworzenie, tak Ja sam dbam o was, a ból wasz i cierpienie jest Moim bólem i bólem i cierpieniem Ojca Niebieskiego. Teraz czas udręki się dłuży, mimo iż czas wam przyśpieszam i dni, i noce skracam. Lecz wiedzcie, że dni udręki miną i smutek wasz zamieni się w radość, a ten czas wyda się krótka chwilą.
Tak drogie dzieci proszę módlcie się i nie ustawajcie. Szczególnie w modlitwie za kapłanów, kardynałów, biskupów i Papieża Franciszka. Módlcie się też za Rząd Polski i we wszystkich tu podanych intencjach. Módlcie się by życie w waszym kraju, w Moim kraju było chronione od poczęcia aż do naturalnej śmierci. Biedny ten naród co niewinną krew przelewa bo sam śmierć sobie gotuje, a krew niewinnych woła o pomstę i tu nie ma usprawiedliwienia ten co jest winny.
Tak drogie dzieci, kocham was i strzegę. Jestem blisko każdego kto cierpi, jestem blisko waszych rodzin i tych co cierpią samotność. Trwajcie i w niczym nie ustawajcie, bo Miłość Moja nie ustaje i zwycięstwo do Mnie należy.
Tak z Serca Błogosławię tym co słowa te czytają i słuchają. Pamiętajcie Ja Jestem waszym Królem i Bogiem.”

Apokalipsa św. Jana
20, 4-6
Ps 58

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Oredzia z Australii

Chemrtails trucie Polaków i ludzi