Nowe orędzie Pana Jezusa kwiecień 2020


ad.2)Nowe orędzie 12 IV 2020r.

Słowo Boże do Marii Michaliny od

Apokalipsy
                             Internetowy Ruch Katolicki  „Domy Modlitwy św. JPII”
                                          Zmartwychwstanie Pańskie 12. IV. 2020r.
+++ W Imię Ojca Syna i Ducha Świętego. Amen. Amen. Amen. Dziecko Moje MM od Apokalipsy, załóż Mój szkaplerz z Góry Karmel z Ziemi Świętej, który niech ciebie chroni, tak jak usłyszałaś podczas Apelu trwając w łączności duchowej u stóp Moich Hetmanki Narodu Polskiego Jasnogórskiej Pani i Wszystkich Narodów. 
I niech tak uczynią wszystkie Moje wybrane dzieci w tym czasie pożogi i trwogi [nosić szkaplerze]. 
Dziś da Swoje Święte Słowo Mój Syn Jezus Chrystus Zmartwychwstały Król Polski i Wszechświata, który mocą Bożą zwyciężył grzech śmierć i szatana i da wam i teraz Nowe Życie w Nowym Jeruzalem, któremu na Imię Polska. Potwierdzenie Słowa Bożego: Księga Zachariasza rozdział 3 werset 8, „zapisz: Arcykapłanie Jozue, ty i twoje towarzysze, którzy są twoimi doradcami, gdyż przez tych mężów spełni się cudowna obietnica, albowiem ześlę sługę mego – Odrośl”..... /Do 10 wersetu rozważyć/.  W Imię Mojego i Waszego Ojca Przedwiecznego, Moje Syna Bożego i Człowieczego, Króla Polski i Wszechświata oraz Ducha Świętego Ożywiciela, błogosławię wybrany Naród Polski wraz z Królową Polski Moją i Waszą Mamą Niepokalaną Matką Zbawiciela i Odkupiciela. Amen. Amen. Amen.
MM od Apokalipsy mała oblubienico wybranko Trójcy Świętej, trwaj w pokoju i do wszystkich to mówię, jak wtedy do rozproszonych Apostołów - Pokój wam, Pokój wam nie bójcie się. Jak Ja Zmartwychwstałem tak i wy zmartwychwstaniecie, ci którzy zasnęli w Panu , to jest we Mnie.
Teraz jest wielka walka, ostatni bój na ziemi i niebie w przestworzach i Bóg w Trójcy Jedyny posłał swoich Aniołów pod wodzą św. Michała Archanioła księcia wojsk niebieskich, by opieczętowali swoje sługi wierne. 
Antychryst Mój przeciwnik oznaczył już swoich sługusów, pachołków, którzy dla mamony zdradzili, jak Judasz Mistrza, wątpiąc w potęgę Boga Najwyższego Miłosierdzie Syna Człowieczego, nieposłuszni pouczeniom Ducha Świętego. Więc sąd musi się dokonać, to jest ten czas. Tak, wielka nierządnica jak powiedziałem przez proroka Cypriana Polaka rozpuściła swoje korzenie, żądna krwi niewinnie mordowanych dzieci i męczenników tych czasów, którzy z miłości do Mnie Swojego Króla Pana – Oblubieńca godni są oddać życie, niejednokrotnie w torturach, poniewierani jak św. Paweł, który bieg ukończył w dobrych zawodach wystąpił, wiarę ustrzegł i otrzymał wieniec chwały.
Pytam, ile jest dusz w Polsce, uczniów Moich, by w takich zawodach wystąpić, ilu jeszcze godnych kapłanów mądrych, którzy widzą to co dzieje się w Kościele świętym, który idzie na zatracenie? I nic już tej kary Boga Ojca Przedwiecznego nie powstrzyma.
Ratować trzeba jeszcze jednostki, módlcie się za swoich pasterzy, bo nie wszyscy zachowają swoje dusze. Nie rozpoznali  pasterze czasu  łaski Nawiedzenia, nie służą już dla Boga w Trójcy Jedynego, ale dla świata, jak by się nie nazywali, jaki tytuł by mieli. Ich milczenie, złe decyzji wydane wg nie Ducha Świętego pouczeń, wołają o pomstę do nieba.   I ta klątwa jest ważna dana przez wybranego syna  mojego proroka Cypriana Polaka
Ty MM od Apokalipsy nie lękaj się tego potwierdzenia, nie są to słowa twoje, ale mocą Ducha Świętego mówię JA Król Królów, Król Polski i Wszechświata, Bóg z Boga, Światłość ze Światłości.
To słowo  trzeba spisać i podać do publicznej wiadomości ogłosić wszem i wobec na stronie internetowej  św. JPII i innych portalach łącznie z Przymierzem Miłości. Trwajcie na modlitwie. 
Tak jak dziś, mimo tej kwarantanny we Włoszech, dałaś Mi Swojemu Mistrzowi Oblubieńcowi Królowi swojego serca, Królowi Polski i Wszechświata szczególnie miłą modlitwę - koronkę do Bożego Miłosierdzia w Kościele Niepokalanej, leżąc krzyżem. Twoja tęsknota, ból że nie ma Eucharystii jest wielki, twoje pocałunki ukoiły i Moją tęsknotę za synami  i córkami człowieczymi. Tu w Italii twoje spotkanie na Mszy Świętej 8-mego marca w Dzień kobiet i złożenia  kwiatów dla Niepokalanej,  to słowo  „Traktuj tą Eucharystię, jak by to była ostatnia wieczerza" i tak się stało.
A teraz pytam wszystkich zjednoczonych w tym Przymierzu Miłości Bożej: Czy oddalibyście życie za waszego Króla, który przyjął  waszą Koronę daną z Żywych Serc na Króla Polski? I Bóg Ojciec Wszechmogący  ulitował się nad waszym narodem, przyjmując jako Koronę Chwały i intronizował Syna Człowieczego  wg prośby  i woli świętej Dziewicy Niepokalanej Oblubienicy Ducha Świętego Królowej Polski. 
Pytam was po raz drugi, jak Piotra: czy Mnie kochacie, czy oddalibyście życie za Króla Polski Boga Żywego? Pytam po raz trzeci, czy Mnie kochacie - wy kapłani Maryjni wybrani, czy oddalibyście życie wasze  za waszego Mistrza, Najwyższego Kapłana? Teraz jest ten czas - wasza odpowiedz niech będzie w sercu, Ja usłyszę. 
MM od Apokalipsy, wybranko - ty swoją odpowiedź już dałaś kilka razy, ale dołącz to „słowo z ziemi świętej, jak pielgrzymowałaś z grupą włoską pod przewodnictwem ks. biskupa Mario M. Tam w Galilei pytałem jak Piotra..................... twoje „tak” jest Mi miłe. 
Trwaj w pokoju i do innych to mówię, kto jest zapisany w Księdze żywota baranka, czy na męczeństwo naznaczony. Tu okaże się wasza wiara i miłość.
Polskę szczególnie umiłowałem, jednak wasz Rząd, a szczególnie EP, jak powiedział św. JPII, „przekroczył próg Bożego miłosierdzia”. Trzeba wielkiej modlitwy, pokory, uniżenia, by jeszcze wybłagać upusty Bożego miłosierdzia, gdzie całe niebo prosi. Bóg jest miłosierny, ale też bardzo sprawiedliwy, co już wkrótce zobaczycie, przebaczenia i miłosierdzia proście nieustannie.
Dziękuję tym wszystkim wybranym dzieciom Królowej Polski, co nie szczędząc grosza  zamówili te intencje  Nowenny za przyczyną św. Faustyny i św. JPII. 
Pokój wam mówię, ale nie dla wszystkich nasze życzenia były dalekosiężne. Jednak przewrotność waszych poczynań zasłużyła na karę chłosty, a spadnie z nieba jak burza niespodziewanie. Przygotujcie się, spowiedź już gdzie są trudności, a będzie jeszcze gorzej. Błagajcie jeszcze dzieci Maryję, może znajdzie furtkę jak wy to mówicie, by pokonać te bariery zła, wirusa koronę, którego wam szatan nadał, manipulując zbrodniczymi pategonami,  by zmniejszyć populację narodów. Nie człowiek stworzył ten świat przyrody i postawił tam Adama i Ewę, ale Mój i wasz Ojciec Wszechmogący w Trójcy Jedyny, a nie stworzenie służące szatanowi będzie decydowało o populacji narodów.
Tak, ten świat w takiej formie materialnej, globalnej, przestrzennej idzie do zagłady. Stworzę wszystko nowe, Nowe Jeruzalem - Polska. Tak Bóg w Trójcy Jedyny postanowił i to się wypełni. I tak się stanie, można powiedzieć. Amen. Amen. Amen. 
„Alleluja”, ale jakie to smutne Alleluja dla Zmartwychwstałego Chrystusa Króla Polski i Wszechświata, gdy taka mała ilość dzieci Maryi Królowej Polski uczestniczyła godnie w Eucharystii - Mojej Ofierze Męki Pańskiej.
O biada wam, biada, potrójne biada co te prawa tworzycie w Rządzie i Episkopacie Polskim, potwierdzając te ustawy i zarządzenia wewnętrzne i zewnętrzne. Miara została przebrana i co ma się wypełnić, wypełnia się. 
Sąd nad narodami bliski; pokuty, pokuty, pokuty wołała Moja i wasza  Mama Niepokalana Maryja płacząca w tylu sanktuariach świata nie tylko Europy nad każdym dzieckiem.
Jednak nie usłuchaliście, lekceważąc Jej Majestatu, Macierzyńskich wezwań. Krwawe łzy Królowej Waszej Królowej Polski  będą wam na potępienie. Amen. Amen. Amen.
Błogosławię Jej wybrane dzieci, w Imię Ojca Syna i Ducha Świętego. Amen. Amen. Amen. Jezus Zmartwychwstały wam za przykład dany jest, że mamy zmartwychpowstać z Panem Bogiem Królować, ale nie dla wszystkich jest to dane, ze smutkiem to mówię. Wasz Król Polski bardzo zatrwożony. Amen. Amen. Amen. Potwierdzenie. Czy to słowo dane przez Ciebie Panie Jezu? Tak, posługuję się człowiekiem. Tak, ta Księga Hioba 37/7, temat: Zjawiska  atmosferyczne w przyrodzie: „Ludzi zamyka po domach, by każdy rozważał  Jego dzieła”.
Tak, dziękuję. Czy mógłbyś z łaskawości Majestatu Twojego Królewskiego podać jeszcze potwierdzenie? Tak, oblubienico Moja. Zapisz. Apokalipsa św. Jana Apostoła, rozdział 16 werset 2: „I poszedł pierwszy/ Anioł/ i wylał swą czaszę na ziemię. A wrzód złośliwy, bolesny wystąpił na ludziach co mają znamię Bestii” i na tych, co wielbią jej obraz.
Uniżam się przed Twoim po Trzykroć Świętym Majestatem Boże Ojcze, Tatusiu Kochany, Żywy Synu Boga Jezu Chryste Królu Polski i Wszechświata, Duchu Święty Boże Nauczycielu, który ożywiasz stworzenia.  Bóg zapłać Królowo Polski kochana Mamusiu. 
MM od Apokalipsy w posłudze dla braci i sióstr w Chrystusie Zbawicielu . Totus Tuus  Maryja. Totus Tuus .Totus Tuus. Italia Wielkanoc 12.04. 2020r.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Orędzia u Anny od Jezusa

Oredzia z Australii

Chemrtails trucie Polaków i ludzi