Oredzia z Australii

Niebiańskie przesłanie Via Valentina Papagna (Sydney, Australia) - 02 04 2020: Przesłanie nadziei


Wiadomość Nadziei
Anioł Pański ukazał mi się po południu, kiedy odmawiałem różaniec Bożego Miłosierdzia. 

Anioł mi powiedział. „Przyszedłem, aby powiedzieć wam, że nasz Pan jest bardzo smutny i obrażony przez świat i ludzi, z powodu tego koronawirusa, że ​​rozprzestrzeniają się na cały świat. Społeczeństwo próbuje naprawić wszystko i powiedzieć ludziom, co muszą to zrobić i kontrolują wszystkich, ale ludzie rzadko zwracają się do boskiej pomocy.


Bóg chce, aby Jego lud ukorzył się i błagał Go o Jego miłosierdzie i pomoc. Na przykład córka królewska powiedziała matce królowej: „Mamo, nie chcę już nosić drogich, królewskich ubrań i biżuterii. Będę nosić prosty czarny płaszcz i ukorzę się przed Majestatem Boga, i Błagam go o mieszkańców mojego kraju, aby mogli zlitować się nad nimi i aby mogli znieść tę straszliwą chorobę, która jest na nas - powiedziała. 

Kiedy anioł mówił, nagle miałem wizję i zobaczyłem piękną młodą dziewczynę, dość wysoką, o blond włosach, ubraną bardzo prosto, w zwykły czarny płaszcz niskiej jakości. Wyglądał dość tanio, ale ubierając się w ten sposób, opłakiwała ludzi i ich kraj, ludzi, którzy nie żyli. Pokazano mi, jak ładnie się ubiera, a potem zdjęła całą swoją kosztowną królewską biżuterię i drobne, eleganckie ubrania, by ubrać w prosty czarny płaszcz. 

Anioł powiedział: „Powiedzcie ludziom, aby się też ukorzyli i rozdali dobra ubogim, i czyńcie dobre uczynki dla biednych. Powiedzcie im, aby ukorzyli się w obecności Wszechmocnego Króla, On sam może zatrzymać tę chorobę . Może to zrobić w Swojej miłości, w swojej dobroci i w swoim miłosierdziu ”. 

Wreszcie anioł powiedział: „Pokuta jest również bardzo istotna w tym momencie cierpienia, zamiast być ciekawym i krytycznym wobec siebie”. 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Orędzia u Anny od Jezusa

Chemrtails trucie Polaków i ludzi